czwartek, 2 lipca 2015

Harry Potter - buty

Chyba nigdy z tego nie wyrosnę... ;)



W związku z tym, że wiele osób pytało mnie o buty z powyższego zdjęcia, postanowiłam zrobić tutorial. Niestety, nie udokumentowałam tego procesu, więc wspomogę się "obrazkami" z telefonu  :(

Co będzie potrzebne?
-buty, które chcemy ozdobić.
-plik z Mapą Huncwotów (KLIK!)
-drukarka laserowa
-papier do drukarki
-klej do papieru
-nożyczki
-jedna warstwa serwetki/chusteczki (oczywiście biała)
-klej do decoupage'u na tkaninach - np. taki! (chociaż ja użyłam po prostu kleju magicznego z wodą, bo tak naprawdę nie spodziewałam się dobrego efektu ;) )


Otwieramy nasz plik z mapą, wycinamy interesujący nasz fragment, zwiększamy kontrast i wymazujemy przeszkadzające fragmenty.
Do kartki A4 przyklejamy przyciętą serwetkę. Mniej więcej w taki sposób:
Pole ograniczone przez klej jest miejscem, w którym chcemy drukować ;)
Jeśli nasz program umożliwia wybranie miejsca, w którym chcemy wydrukować obrazek - super. Jeśli nie, możemy wspomóc się wordem :)
Drukujemy, wycinamy.
Najłatwiej jest naklejać niewielkie fragmenty, więc największy problem sprawi zamek.
Ok, a więc kleimy.
Przykładamy nasz fragment Mapy w odpowiednim miejscu i szybkim ruchem zamalowujemy go klejem.
Ja przy dużych fragmentach korzystałam z baaardzo rozcieńczonego kleju, jako pierwszej warstwy. Gdy serwetka jest już mokra, łatwo ją uszkodzić, więc staramy się nic nie poprawiać.
Czekamy, aż pierwsza warstwa kleju wyschnie.
Teraz malujemy klejem już całego buta. Znów czekamy na wyschnięcie. 
Ta da!

Uwaga, uwaga! Jeśli instrukcja na kleju mówi inaczej - postępujemy zgodnie z nią :)

Jeśli o czymś zapomniałam lub niejasno się wyraziłam - pytajcie! ;)









12 komentarzy:

  1. Świetna rzecz dla wszystkich Potterhead
    ♥ zapraszam na chwilkę do mnie ~ life-by-katee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju przepiękne:)
    http://mojemysli-agniecha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. *.* Cudne na pewno skorzystam *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne buty :) Nie przepadam za Harrym Potterem, ale buty spoko :)
    Zapraszam; http://shyleess.blogspot.com/2015/08/marionetka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Pottera kocham, nic nie poradzę. Dziękuję ♥

      Usuń
  5. Łał, dałaś czadu! :D Aż mam ochotę biec po kleje i robić printy, mimo że noc nastała, haha.

    OdpowiedzUsuń