środa, 29 października 2014

Lembasy

Lembasy, czyli chleb elfów. Chyba nikogo nie trzeba uświadamiać :)
Upiekłam je prawie według tego przepisu - KLIK
Według mojej mamy smakują jak słodki chleb. Hm, bardzo dobry słodki chleb ;)
Podczas pieczenia w całym domu czuć miód :D



Składniki:

2-3 szklanki mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
3/4 szklanki wymieszanych orzechów laskowych i rodzynków
1 jajko
1/2 szklanki mleka
2-3 łyżki miodu
1/2 szklanki cukru pudru

Wymieszać mąkę z proszkiem do pieczenia i cukrem.  Mleko, miód i jajko zmiksować. Dodać do suchych składników. Wymieszać. Dodać orzechy z rodzynkami. Wyrobić. Rozwałkować, wyciąć kwadraty.
Piec w temperaturze 170 stopni aż się zarumienią.




2 komentarze:

  1. pyszne na pewno !:)
    mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki http://woman-with-class.blogspot.com/2014/10/must-have-jesienzima.html będę bardzo wdzięczna !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio na nowo myślami zaczynam uciekać w Śródziemie, kulturalnie przeglądam sobie Twojego bloga a tu proszę bardzo co znalazłam O.O Chyba nie mam wyboru i będę musiała skorzystać z tego przepisu <3

    OdpowiedzUsuń