niedziela, 4 czerwca 2017

Warsaw Comic Con


Miałam okazję pojawić się na pierwszym(!) Comic Conie w Polsce, jako członek ekipy Altergroup Poland ♥ 
Dziękuję Gedeonowi za ogar i całej grupie za masę pozytywnej energii! :D Wszyscy wykonali dużo naprawdę dobrej roboty. Cały pokaz wyszedł świetnie, a ja jestem zauroczona prezentowanymi kreacjami ♥
Podczas przygotowań do pokazu mieliśmy "przyjemność" "uczestniczyć" w koncercie Dawida Kwiatkowskiego(?)
Na poniższych zdjęciach możecie zobaczyć trochę twarzy, które znacie z moich zdjęć, a także wiele nowych, wspaniałych piękności ♥ Pojawili się także panowie!
Cudeńka na nich widoczne stworzyli Askasu, Emerald Queen, Mad Candy, Doniatella Senkace, Vintage Imperial, Grimstore-Maginarium, Lady Sariel, Black Batcave oraz sam Gedeon ♥
Chciałam pokazać Wam jedynie część zdjęć, żeby Was nie zamęczyć. Abyście mogli poczuć klimat i żałować, że nie było Was na miejscu!


































Poza pokazem zajęłam się głównie korzystaniem z wszelkich atrakcji dostępnych na festiwalu. Comicconową sobotę spędziłam bez aparatu, przechadzając się między stoiskami i grając w planszówki ♥
Dzisiaj wciąż chciałam przede wszystkim wypocząć i po prostu dobrze się bawić :)
Trafiłam na chwilkę z aparatem do strefy postapo odwiedzić Dinę Petelską:)

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz