piątek, 18 września 2015

Ciasteczka z miodkiem :)

Ostatnio niezbyt często piekę, a jak już to robię, to albo zapominam zrobić zdjęcia, albo spisać "przepisu". Mam więc masę niepasujących do siebie zdjęć i karteczek.
Kupiłam w netto przeurocze stempelki i postanowiłam je wykorzystać będąc u dziadków.
Tym razem skorzystałam z przepisu czas na małe co nieco, gdyż chciałam mieć pewność, że otrzymam idealne ciastka bez żadnego kombinowania :)




Składniki:
250g mąki
 60g cukru pudru 
2 łyżki płynnego miodu
 100g masła 
1 jajko
1 łyżeczka cynamonu (ja następnym razem dam dwie!)

Zagniatamy ciasto, wkładamy do zamrażarki na ok. 20 min.
Wyjmujemy, wałkujemy, odciskamy stempelki i wykrawamy ciasteczka ;)
Pieczemy w 180 stopniach przez ok. 20 minut (do zrumienienia).


Ja ciasto postanowiłam pokroić na kawałki, by łatwiej było je schłodzić.
Inną dobrą opcją jest schłodzenie ciastek przed upieczeniem w lodówce.




6 komentarzy: